donderdag 15 december 2016

Trouwen in een kasteeltuin aan zee

Vorig jaar  trouwden Carla en Nick op 17 september in de tuin van een prachtig kasteel aan zee, noordelijk gelegen van Rome. Normaal gesproken is Toscane natuurlijk mijn thuisbasis waar ik de plekken wat beter ken, maar Carla belde mij op om te vragen of ik hen wilde helpen bij de organisatie. Ik werd meteen enthousiat want de plek zag er betoverend mooi uit!

De manager van het kasteel reageerde heel enthousiast en ik kon prettig met haar communiceren. De begeleiding en het resultaat waren dan ook boven verwachting. Carla en Nick hadden zelf de accommodatie geregeld waar ze verbleven

Ze kwamen rond het middaguur aan bij het kasteel. De gasten konden naast het kasteel parkeren en liepen zo door de tuin naar de plek waar de wettelijke ceremonie plaatsvond. Er stond nogal wat wind die dag maar de zon scheen volop en de temperatuur was heerlijk.

Het thema was zwart/wit, dus ik had de stoelen aangekleed met zwarte organza en een satijnen strik. Het boeket bestond uit witte rozen, modern afgebonden met zwart-wit lint en strak blad (met o.a. smal blad). Na de ceremonie was het tijd voor een glas Italiaanse Champagne: Prosecco geserveerd met de bruidstaart. Het was een heerlijke cheesecake met bosvruchten (die erg lekker was!).











Geen opmerkingen: