woensdag 3 december 2014

Sense Florence


Afgelopen vrijdag was ik in Florence om met een muzikant het komende trouwseizoen te bespreken en ik wilde een hotel bezoeken vlakbij het plein Piazzale Michelangelo met dat prachtige uitzicht over de stad. 

Het uitzicht was zelfs nog mooier dan op het plaatje...! Tijdens de lunch heb ik Sophie Kruijsdijk gesproken, een Nederlandse die net als ik in Toscane woont. 

Zij vertelde mij over de stadswandelingen die zij organiseert door Florence. Het is allemaal begonnen toen ze haar eigen familie en vrienden de stad liet zien. 

Ze dacht: 'Waarom zal ik dit niet voor meer Nederlanders doen?'
Buiten het feit dat ze erg leuke verhalen schrijft, organiseert ze dus ook mooie en interessante stadswandelingen. Hierover meer informatie op haar blog


Geen opmerkingen: