zaterdag 23 februari 2008

Casa Vacanze Vinci

Vanaf heden heb ik weer een nieuwe rubriek op mijn blog geplaatst: Accommodaties in Toscane. Via mijn eigen website www.mooitoscane.com bied ik, speciaal voor de echte Toscane-liefhebbers, een aantal accommodaties in de omgeving Empolese Val d'Elsa aan. Ik heb de accommodaties zelf bezocht en ken de eigenaren persoonlijk.

Eén van de accommodaties is Casa Vacanze Vinci en dit complex ligt bovenop een heuvel, net buiten Vitolini en heeft een adembenemend mooi uitzicht op Vinci en de vallei. De appartementen bevinden zich in het landhuis en in de voormalige graanschuur. De appartementen zijn smaakvol ingericht en hebben allen een eigen buiten zitje, sommigen hebben zelfs een open haard. Het zwembad is omgeven door een groot terras met ligstoelen en terrastafeltjes. Vanaf dit terras kijk je uit over de vallei.

De eigenaresse heet Filomena en woont naast het complex. Zij is dus altijd aanwezig en op zondag avond bakt ze zelf pizza's voor haar gasten. Neem een kijkje op mijn site voor meer informatie!

Geen opmerkingen: